Értékbecslés
Cégünk jelentős helyi piacismeret és globális kitekintés mellett végzi értékelői munkáit. Szakértő munkatársaink pontos és megbízható értékbecslési szolgáltatásokat nyújtanak hitelnyújtók, bérbeadók, tanácsadók, tulajdonosok és befektetők számára.
Az alábbi területeken nyújtunk értékbecslési szolgáltatásokat:
- Hitelbiztosítás/ Banki hitelnyújtás fedezeteként
- Cégek részére/ Éves Mérleghez
- Befektetési alapok számára/ Portfoliók felértékelése
- Üzemelő ingatlan/ Tulajdonosi információ miatt
- Átvilágítás/ Befektetési döntések előkészítéseként
Az URBS Csoport értékbecslési feladatait a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) alapelvei szerint végzi. Ezek az alapelvek mindenben azonosak, illetve megfelelnek az ingatlan-értékbecslésekre vonatkozó általánosan elfogadott nemzetközi szabványoknak.
Projekt Management
Cégünk mérnök kollégáink szakértelmével kínál teljes építési projekt management szolgáltatást , melynek keretében végzünk:
- zéró riport elkészítést/ megvalósíthatósági, megtérülési tanulmány
- időszaki műszaki készültség meghatározást
- záró riport elkészítést
Ezen tevékenységünket elsősorban hitelnyújtók részére végezzük, melynek során a hitelező bankok az egész építési projektet végigkövethetik a tervezéstől a beruházás lezárásáig, így a szakaszosan folyósított hitel kihelyezés minden pillanatában pontos képet kapnak a projekt aktuális állapotáról, várható befejezési idejéről, költségeiről, esetleges veszélyeiről, és a beruházás jövőbeni értékéről.
Értékesítés
Cégcsoportunk közel 15.000 db ingatlan komplex értékesítését bonyolította le jellemzően állami szervek megbízásából. Ezen értékesítés keretében az állami tulajdonban lévő ingatlanok teljes műszaki-mérnöki felmérését, alapító okirat elkészítését és jogi munkáját végeztük el.
Főbb megbízóink a Magyar Honvédség, VII- VIII- XI. kerületi Önkormányzatok, illetve a Kincstári Vagyonigazgatóság.
Energetikai Tanúsítás
1. Mikortól kell és kikre vonatkozik?
2009. január 1-jétől minden új épület és állami középület esetében kötelező az energetikai tanúsítás. Meglévő épületek bérbeadásakor vagy eladásakor a tanúsítás elkészíttetése 2011-ig önkéntes, 2012. január 1-jétől kötelező.
2. Mit mutat az energetikai tanúsítvány?
A tanúsítás az épület tényleges energiafelhasználását hasonlítja egy ugyanolyan alakú, méretű és rendeltetésű -a követelményeknek megfelelő - épület energiafogyasztásához. Ehhez viszonyítva sorolja az A+-tól I-ig terjedő minőségi osztályba, és tesz javaslatot az esetleges korszerűsítésére ha az nem éri el a C minőségi osztályt. A tanúsítvány elkészíthető az egész épületre de természetesen egy lakás ( albetétre ) egységre is. A tanúsítványban üzemeltetési, illetve korszerűsítési tanácsokat is adnak a tulajdonosoknak, amelyek megvalósításával csökkenhető az energiafogyasztás és csökkenhető a rezsiköltség.
Az energia tanúsítvány célja az energiatakarékosság és a környezetvédelem, az energiafogyasztás gazdaságosabbá tétele.
A megszerzett tanúsítvány 10 évig érvényes.
Referenciáink
Banki referenciáink
- Erste Bank Hungrary Nyrt.
- Magyarországi Volksbank Zrt/ Sberbank Zrt.
- Unicredit Bank Zrt.
- FHB Jelzálogbank Zrt.
- Commerzbank Zrt.
- AXA Bank Magyarországi Fióktelepe.
- CIB Bank Zrt.
- K&H Bank Zrt.
- BG Magyarország Ingatlanfinanszírozási Zrt.
- BG Finance Zrt.
- MBH Bank
Önkormányzati Partnereink
- Budapest, VIII. Józsefvárosi Önkormányzat állandó megbízóink között szerepel
- Budapest, XIII. kerületi Önkormányzat
Ezeken túl jelentős számú értékelést végzünk el egyedi megrendelések alapján.
További partnereink melyeknek rendszeres ingatlan értékeléseket végeztünk:
- Kincstári Vagyoni Igazgatóság – különböző értékesítések, vagyonkezelésbe adások kapcsán készítünk értékeléseket
- Nemzeti Infrastrukúra Fejlesztő Zrt. – autópálya, útépítésekhez kapcsolódó kisajátítások kapcsán
- Magyar Állami Operaház
- Magyar Kajak Kenu Szövetség